HiQ FÖRBÄTTRAR ELEKTROAUTOMATIKS DIGITALA NÄRVARO

HiQ har haft uppdraget att förenkla och förbättra Elektroautomatiks digitala närvaro.

Med bland annat ny webbplats och en uppdaterad grafisk profil har automationsföretaget i dag en kommunikation som andas nytänkande och kreativitet, samtidigt som man bevarat företagets långa tradition av kvalitet och trovärdighet. 

- Vi behövde stärka vår marknadskommunikation för att nå ut till fler branscher och bli mer kända inom tillverkningsindustrin. Som ledande automationsintegratör vill vi inte bara leverera bra lösningar, utan även kommunicera kvalitet. HiQ har varit en kompetent och innovativ partner i det här arbetet, säger Mikael Gustavsson, VD på Elektroautomatik.

HiQ har ansvarat för att ta fram den nya digitala identiteten, vilket bland annat innefattat skapandet av en ny grafisk profil, en säljfokuserad strategi för kommunikation samt nya värdeord och begrepp i en gemensam process med kunden.

- Vi får allt oftare uppdrag där vi både tar fram koncept och design samt implementerar det rent tekniskt. Det är en effekt av vår stora bredd, där vi kombinerar avancerad utvecklingskompetens med de bästa och mest innovativa kreatörerna. Elektroautomatik har enbart fått positiv respons på sin nya digitala närvaro och det gör oss stolta och glada, säger Jerker Lindstén på HiQ i Göteborg.

- Mobilitet och digitalisering påverkar våra kunders vardag mer än någonsin tidigare och vi jobbar med dessa områden på alla nivåer i våra kunders verksamheter. Vår erfarenhet och kunskap gör oss till en självklar partner för företag som, liksom vi, tror på att använda IT för att förenkla och förbättra, säger HiQs VD och koncernchef Lars Stugemo.

www.elektroautomatik.se


Lars Stugemo
Lars Stugemo VD HiQ International 08-588 90 000
Jerker Lindstén
Jerker Lindstén VD HiQ Göteborg 076-880 06 00

Hello!

För att kunna besvara din förfrågan sparar HiQ inskickade uppgifter inklusive persondata. För mer information se HiQs Integritetspolicy

Close